czwartek, 9 maja 2013

Bransoletka "Wonderland"


Wzór w oryginale nazywa się "Poker",
ale mnie zdecydowanie bardziej kojarzy się z Alicją i Krainą Czarów.
Myślę, że sama Czerwona Królowa by się takiej nie powstydziła..
na meczyk krykieta - idealna ;)

Bransoletka ma 12 koralików w obwodzie,
czyli ok 13 mm średnicy.
Elementy wykończeniowe w kolorze złota,
zapięcie typu toogle - proste, wygodne i eleganckie :)
Dodatkowo przyozdobiona uroczą kokardką
i szklanym kryształkiem.





Wzór upolowałam na beadpet.com

Kolory, których użyłam:

6 komentarzy:

  1. piękny wzór, tez się do niego przymierzam od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. wzór jest świetny! oj narobiłaś ochoty na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Cudowny! Aż mi się zamarzył :) Mi też kojarzy się z Alicją :)

    OdpowiedzUsuń