wtorek, 28 maja 2013

Bransoletka "Psycho Stripes"

Bransoletka - sznur koralikowo szydełkowy w paseczki ;)
13 koralików w obwodzie.
Wykończenia w kolorze srebrnym, zapięcie regulowane z federingiem.
Przyozdobiona kolcem i pięknie opalizującymi szklanymi koralikami Jablonexu.
Klasyczne kolory z odrobiną szaleństwa ;)
Już ją lubię!!!!




Koraliki, których użyłam:

Kilka osób pytało mnie na jakich niciach robię moje bransoletki - 
otóż.. dziergam na kordonku Altin Basak 50
do ukośników jest idealny. 
Nie mechaci się, nie rwie, nie plącze i łatwo wsadzić go do igły z małym uszkiem :)
No i oczywiście jest kilka kolorów, 
więc łatwo dobrać kordonek pasujący pod kolor koralików ;)

Ale do zwykłych sznurów polecam zaopatrzyć się 
w kordonek o grubszym splocie.

Wzór bransoletki upolowany na beadpet.com

9 komentarzy:

  1. na Twoim blogu praca rwie jak szalona!! :) kiedy Ty znajdujesz na te wszystkie ukośniki czas ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. między 22, a 0:30 :) i jeszcze odrobinę jak dzieci oglądają bajkę i nie ma akurat nic pilnego do sprzątania :D

      Usuń
  2. Patrzę na tę bansoletkę i nie mogę przestać się śmiać, bo właśnie skończyłam taką robić! Moja jednak w niebiesko różowy psychodelik, ale zaczęłam nawlekać czarno biały naszyjnik, chyba jakiś podświadomy przekaz kosmiczno koralikowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem możliwe :D niebiesko różowa musi być świetna, czekam na fotki :)))))

      Usuń
  3. Jak Ci pisałam na grupie za mną też ten schemacik chodzi ale w kolorach brąz-turkus... tylko muszę spruć swój pierwszy testowy ukośnik bo tam właśnie mam te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! W takich kolorach też pewnie będzie super wyglądała :)))

      Usuń
  4. Witam serdecznie i zapraszam Cię do zabawy w wyróżnienia Libster Blog :) W wolnej chwili i oczywiście, jeśli będziesz miała chęć, więcej informacji jest tutaj: http://mysiamodelarnia.blogspot.com/2013/05/wyrozniona-zostaam.html

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, idę zajrzeć w takim razie :)

      Usuń