piątek, 10 maja 2013

Bransoletka "Americana"


Motyw amerykańskiej flagi, 
to z całą pewnością kolejny do kolekcji moich ulubionych <3
Idealna do dżinsów oraz jako ciekawy dodatek
do marynarskich stylizacji.
12 koralików w obwodzie, wykończenia w kolorze srebrnym,
przyozdobiona rybką, żeby nie byłą wątpliwości,
że można w niej śmiało jechac nad wodę ;)




Zgłosiłam ją do facebook'owego marynarskiego konkursu manzuko.com
Jeżeli Wam się spodobała, to będzie mi miło jak polubicie
konkursową fotkę, którą znajdziecie --> TU

Wzór autorstwa Perleni - 
odnośnik do jej bloga w pasku po prawej ;)

Kolory, których użyłam:

3 komentarze:

  1. Ty chyba jakiś dłuższy długi weekend miałaś:)))Świetna ta bransoletka:)(zaczynam się chyba powtarzać;P)

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście nie przepadam za amerykańskimi motywami, no ale bransoletka i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwestia czasu a będzie moja tylko z innym zapięciem bo zapięcia zaraz po bransoletkach to Twoja kolejna mocna strona ;)

    OdpowiedzUsuń