niedziela, 26 maja 2013

Bransoleta "Double Beige"


Szeroka, podwójna bransoleta ze sznurów koralikowo-szydełkowych.
Elementy wykończeniowe w kolorze miedzi, 
regulowane zapięcie z karabinkiem.
Ozdobiona rączką z napisem hand made,
 żeby nie było żadnych wątpliwości,
że to rękodzieło a nie jakaś tam chińszczyzna ;)
Bransoletka jest dwustronna - jeden dodatek do dwóch kreacji.
Cudownie, prawda? :)))))



Strona A z delikatnym cieniowaniem:


Strona B w beżu i brązie:


Ten model daje naprawdę duże pole do popisu :)

Koraliki, których użyłam:

Dziękuję wszystkim, za odwiedziny :*

6 komentarzy:

  1. Świetna bransa, własnie robię pierwszą swoją grubą gąsienicę (oczywiście zamiast kończyć magisterkę...). Natomiast jeśli chodzi o kolory to również podoba mi się to połączenie, z resztą sama zrobiłam w ostatnich dniach bransę z połączenia starlightów, aluminium i miedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooch, bardzo się cieszę, że odkryłam koraliki po studiach, bo pewnie gdyby nastąpiło wcześniej nadal bym studiowała :))))

      Usuń
  2. Strasznie mi się te bransoletki podobają :) może wreszcie zbiorę się, żeby zrobić własną ;) Twoje połączenie kolorystyczne wyjątkowo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i co najważniejsze praktyczna, jakiś czas temu zaczęłam robić podobną (znalazłam wzór u Weraph) i zabrakło mi koralików:) jak pech to pech! Twoja jest piękna i mega elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba:) Kolory świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Podziwiam cierpliwość do drobnych koralików - moja kończy się poniżej 4 mm ;)

    OdpowiedzUsuń